.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض پگاه گيلان به برنامه 90

تيم فوتبال پگاه گيلان با اعتراض شديد نسبت به برنامه 90 اعلام كرد: آيا اگر در هر هفته از مسابقات ليگ برتر اشتباهات داوري موجب شكست يك تيم شود، سرمربي آن به برنامه 90 دعوت مي شود؟

به گزارش شمال نیوز به نقل از اين باشگاه، مدير روابط عمومي پگاه گيلان افزود: فردوسي‌پور با اختصاص دادن برنامه 90 به تيم سايپا موجب اين شد كه ما تصور كنيم اين برنامه به سفارش تيم سايپا ساخته شده است.
علي احمدي سراواني ادامه داد: در حالي كه در برنامه 90 با طرح سوال مسابقه نيز سعي در پاك كردن اين مسئله بودند كه كادر فني كمترين نقش را در ناكامي‌هاي سايپا داشتند و اشتباهات داوري تاثير فراواني بر روند ناكامي‌هاي سايپا نشان مي‌دهد كه سايپا نيز همچون بسياري از تيم‌ها از اشتباهات داوري سود برده است.
وي اظهار د اشت: اگر رحيمي مقدم در بازي پگاه با سايپا يك پنالتي به نفع سايپا نگرفت اما فراموش نكرده‌ايم كه او در هفته اول در دقيقه 30 بازي پگاه با سپاهان خطاي مسلم مدافع سپاهان را روي مهاجم پگاه نگرفت.
مسئول روابط عمومي پگاه گيلان تصريح كرد: 4 پنالتي در بازي با سپاهان، نفت آبادان، ابومسلم مشهد و ذوب آهن اصفهان حتي با نظر كارشناسان برنامه 90 براي پگاه سوخت شد اما فردوسي پور به خود زحمت نداد يك بار از مسئولان پگاه براي دفاع از حقانيت اين تيم دعوت كند پنالتي هايي كه مي توانست پگاه را وارد بحران نكند.
احمدي سراواني ادامه داد: اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است اما اگر صحنه‌هاي فيلم اشتباهات داوران را در 15 بازي اخير پگاه براي برنامه 90 ارسال شود از يك برنامه فردوسي‌پور نيز تجاوز مي‌كند ولي اين امكان هرگز به ما و هيچ تيم شهرستاني ديگر داده نشده و نخواهد شد.
وي با تاكيد بر عدالت محوري عنايت گفت: ما مي ترسيم در اين هفته تيم‌هاي پگاه و ابومسلم مشهد كه با سايپا بازي دارند قرباني برنامه 90 واظهارات سرمربي سايپا شوند.
احمدي سراواني با اشاره به حادثه اي كه در 29 آبان سال 83 در هفته نهم دوره چهارم ليگ برتر در جريان بازي تيم‌هاي پگاه و سايپا در رشت اتفاق افتاد خاطر نشان كرد: در آن روز در دقيقه 90 بازي مهاجم پگاه در محوطه جريمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتي را نشان داد و كمك داور هم بر روي هيجده قدم آمد اما ناگهان داور بازي تغييرعقيده داده و توپ را در اختيار سايپايي ها قرار داده و آنان در حالي كه بازيكنان پگاه با بهت و تعجب در حال اعتراض به داور بودند دروازه پگاه را گشوده و بازي باخته را يك بر صفر بردند و از همان هفته نيز پگاه در سراشيبي سقوط قرار گرفت.
وي اضافه كرد: در همان هفته برنامه 90 نيز غياثي كه رئيس كميته داوران بود به عنوان كارشناس پنالتي پگاه را درست تشخيص داد و بعد داور را نيز محروم كرد اما بر خلاف اين بار كسي از پگاه براي دفاع از ظلمي كه بر آن وارد شده دعوت نكرد.
احمدي سراواني گفت: متاسفانه جلسه آشتي كنان فردوسي پور و دايي با قرباني كردن پگاه همراه شد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.